Zamknij

nauczyciel świetlicy szkolnej

Nr oferty: StPr/25/0500Dodane przez: ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY NR 2 W LEGIONOWIE

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Jagiellońska 67, 05-120 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
: Nauczyciel wychowawca w świetlicy szkolnej. Pensum 26/26
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
: od 5 153 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY NR 2 W LEGIONOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jagiellońska 67, 05-120 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu: Joanna Protasiewicz
Numer telefonu: 22 774 27 54 w. 28
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
1. Kieruje z upoważnienia Dyrektora zespołem pracowników obsługi. 2. Określa zadania, odpowiedzialność i uprawnienia pracowników wymienionych w pkt. 1 w formie zakresów czynności, przedstawia je do akceptacji Dyrektorowi, a także stwarza im odpowiednie warunki pracy oraz zapewnia warunki bhp. 3. Nadzoruje zgodnie z przydziałem czynności wykonywane przez w/w pracowników zadania. 4. Nadzoruje właściwe gospodarowanie majątkiem szkoły, dba o jego sprawność i bezpieczeństwo. 5. Kontroluje czystość budynku szkoły oraz przynależnego terenu ( tereny zielone ). 6. Pilnuje terminowości sprzętu przeciwpożarowego, urządzenia odgromowe, klucze do wyjść ewakuacyjnych. 7. Kontroluje i ocenia stan techniczny budynku szkoły. 8. Dokonuje koniecznych przeglądów budynku szkoły. 9. Planuje bieżące i kapitalne remonty. 10. Sporządza plan zamówień publicznych we współpracy z Głównym Księgowym. 11. Współpracuje z Dyrektorem i Głównym Księgowym w zakresie realizacji wydatków budżetowych. 12. Realizuje zamówienia publiczne wynikające z zajmowanego stanowiska pracy, między innymi: zakup materiałów i wyposażenia: artykułów biurowych, papier, tusze i tonery, środki czystości, środki ochrony dla pracowników i narzędzia do sprzątania, artykuły elektryczne, remontowe i hydrauliczne, zakup pomocy dydaktycznych, zakup usług: umowy serwisowe i przeglądy techniczne budynku. 13. Prowadzi dokumentacje techniczną związaną z remontami. 14. Zleca i nadzoruje bieżące remonty. 15. Dokonuje odbioru prac remontowych, 16. Kontroluje wykorzystanie środków czystości. 17. Zaopatruje pracowników w środki ochrony osobistej ( odzież ochronna ). 18. Zamawia pieczęcie oraz prowadzi ich ewidencje. 19. Przygotowuje umowy najmu pomieszczeń w PZS i PS i kontroluje systematyczność wpłat za usługę. 20. Opisuje faktury i rachunki pod względem merytorycznym. 21. Prowadzi księgi inwentarzowe i uzgadnia je z Głównym Księgowym. 22. Znakuje sprzęt szkolny i dokonuje likwidacji już zużytego. 23. Opracowuje harmonogram urlopów wypoczynkowych podległych sobie pracowników. 24. Przeprowadza kontrole stanu bhp w Placówce. 25. Bierze udział w opracowaniu planów modernizacji Placówki, opracowuje regulaminy i instrukcje dot. BHP. 26. Na bieżąco informuje Dyrektora o uchybieniach.
StPr/25/0493
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 544 PLN

Nauczyciel dzieci przedszkolnych.
StPr/25/0498
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 153 PLN

nauczyciel współorganizujący kształcenie
StPr/25/0499
data rozpoczęcia pracy od 31.12.2025
wynagrodzenie od od 5 153,01 PLN

Nauczyciel wychowawca w świetlicy szkolnej. Pensum 26/26
StPr/25/0500
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 153 PLN

Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej. Pensum 18/18.
StPr/25/0501
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 153 PLN

Szycie na maszynach jednoigłowych, dwuigłowych, wielofunkcyjnych oraz na maszynach ciężkich.
StPr/25/0496
data rozpoczęcia pracy od 06.10.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

1) prowadzenie spraw kadrowych pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych zespołu; 2) prowadzenie teczek akt osobowych w/w pracowników; 3) prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem nowych pracowników zespołu, przygotowywanie umów zleceń w związku z projektami; 4) nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy przez pracowników; 5) tworzenie i wprowadzanie do systemu komputerowego dokumentacji związanej z dyscypliną pracy: list obecności, ewidencji czasu pracy, rejestru zwolnień lekarskich; 6) kompletowanie wymaganych dokumentów kandydatów do pracy; 7) sporządzanie umowy o pracę oraz rozwiązywanie umów o pracę; 8) wystawianie świadectw pracy oraz zaświadczeń o zatrudnieniu; 9) prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych, wprowadzanie ich do systemu komputerowego oraz przekazywanie tych zwolnień do działu płac; 10) przygotowywanie decyzji dotyczących udzielania urlopów zdrowotnych, bezpłatnych, macierzyńskich, rodzicielskich i wychowawczych; 11) prowadzenie kart czasu pracy pracowników niepedagogicznych; 13) sporządzanie rozkładów czasu pracy na dany rok kalendarzowy; 14) naliczanie i kontrola urlopów wypoczynkowych oraz sporządzanie planów urlopowych; 15) zamawianie i wydawanie legitymacji służbowych pracownikom pedagogicznym; 17) sporządzanie sprawozdań o zatrudnieniu do GUS (Z-03; Z-05; Z-06; Z-12), PEFRON oraz innych sprawozdań dotyczących danych kadrowych w tym przesyłanie ich drogą elektroniczną; 18) przygotowywanie dokumentacji do oceny pracy i służby przygotowawczej pracowników samorządowych na stanowiskach urzędniczych; 19) stała współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Legionowie w sprawie zgłoszeń naboru na wolne miejsca pracy i staże zawodowe; 20) prowadzenie dokumentacji awansu zawodowego nauczycieli ubiegających się o stopień nauczyciela mianowanego i dyplomowanego; 21) tworzenie i aktualizacja wewnętrznych regulaminów i procedur przy współpracy z Dyrektorem Placówki i Głównym Księgowym w zakresie przygotowywania danych do budżetu; 22) sporządzanie wymaganych przez Urząd Miasta Legionowo analiz zatrudnienia oraz wszystkich danych potrzebnych do sprawozdawczości; 23) wprowadzanie danych osobowych do systemu SIO oraz Arkusza Organizacyjnego; 24) Obsługa aplikacji iPPK w tym min.: przygotowanie umów o prowadzenie PPK na rzecz Pracowników zespołu, zarządzanie kartotekami uczestników, obsługa dyspozycji związanych z PPK, przetwarzanie informacji na temat wpłat oraz korekt do PPK ze strony Pracodawcy i Pracownika, generowanie raportów związanych z PPK, pobieranie oraz aktualizacja szablonów dokumentów związanych z obsługą PPK;
StPr/25/0492
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 500 PLN

Odpowiedzialność za utrzymanie porządku na terenie szkoły. Godziny pracy: 1. 06:00 - 12:00 2. 14:00 - 20:00
StPr/25/0481
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 3 510 PLN

Cel stanowiska: realizowanie spraw związanych z gospodarką remontowo-inwestycyjną w Centrum Szkolenia Policji w Legionowie Zadania podstawowe: 1) koordynowanie i przeprowadzanie przeglądów obiektów budowalnych; 2) inicjowanie opracowywania planu inwestycji i planu remontowego stosowanie do przyznanego limitu środków finansowych; 3) inicjowanie prowadzenia gospodarki finansowej w zakresie inwestycji i remontów; 4) inicjowanie, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowlane; 5) koordynowanie, inicjowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych; 6) koordynowanie robót budowalnych realizowanych na terenie jednostki; 7) koordynowanie, inicjowanie i dokonywanie odbiorów częściowych oraz końcowych robót budowlanych; 8) inicjowanie opracowywania planu remontowego zgłoszonych potrzeb realizowanych przez warsztaty jednostki; 9) inicjowanie przeprowadzanych przez podmioty zewnętrzne konserwacji budynków, budowli i wyposażenia; 10) inicjowanie przeprowadzanych przez podmioty zewnętrzne usuwania awarii i usterek budynków, budowli i wyposażenia; 11) inicjowanie przeprowadzanych przez podmioty zewnętrzne przeglądów oraz konserwacji urządzeń i instalacji. Zadania dodatkowe: 1) opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych; 2) opiniowanie projektów aktów prawnych; 3) udział w pracach komisji i zespołów zadaniowych o charakterze stałym lub doraźnym; 4) inicjowanie przygotowywania infrastruktury technicznej na potrzeby uroczystości i imprezy w zakresie zadań wydziału; 5) archiwizowanie dokumentacji. Dodatkowa Informacja dla kandydatów: Pracodawca wprowadził wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Centrum Szkolenia Policji w Legionowie w rozumieniu ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. poz. 928).
StPr/25/0477
data rozpoczęcia pracy od 22.09.2025
wynagrodzenie od od 5 369 PLN

Cel stanowiska: bieżące utrzymywanie w stałej sprawności technicznej posiadanych zasobów Centrum Szkolenia Policji w Legionowie oraz nieruchomości pozostających w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji Zadania podstawowe: 1) inicjowanie opracowywania planu inwestycji i planu remontowego stosownie do przyznanego limitu środków finansowych; 2) inicjowanie, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowlane; 3) prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych; 4) koordynowanie robót budowlanych realizowanych na terenie jednostki; 5) dokonywanie odbiorów częściowych oraz końcowych robót budowalnych; 6) opracowywanie planu remontowego zgłoszonych potrzeb realizowanych przez warsztaty jednostki; 7) koordynowanie i inicjowanie przeprowadzanych konserwacji budynków , budowli i wyposażenia realizowanych przez rzemieślników; 8) koordynowanie i inicjowanie usuwania awarii i usterek budynków i wyposażenia realizowanych przez rzemieślników; 9) koordynowanie i inicjowanie prowadzenia przeglądów, konserwacji urządzeń zainstalowanych w budynkach i budowlach oraz sieci realizowanych przez rzemieślników; 10) rozliczanie prac remontowych realizowanych przez rzemieślników; 11) inicjowanie realizacji usług związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynkówa., budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników warsztatów. Zadania dodatkowe: 1) inicjowanie przygotowywania infrastruktury technicznej na potrzeby uroczystości i imprez; 2) udział w pracach komisji i zespołów zadaniowych o charakterze stałym lub doraźnym; 3) inicjowanie i nadzorowanie przygotowywania infrastruktury technicznej na potrzeby uroczystości i imprez w zakresie zadań wydziału; 4) archiwizowanie dokumentacji Dodatkowa Informacja dla kandydatów: Pracodawca wprowadził wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Centrum Szkolenia Policji w Legionowie w rozumieniu ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. poz. 928). Godziny pracy: 7:00 - 15:00
StPr/25/0478
data rozpoczęcia pracy od 22.09.2025
wynagrodzenie od od 5 978 PLN