Zamknij

Kucharz kuchni azjatyckiej

Nr oferty: StPr/25/0180Dodane przez: kontakt przez PUP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
: obrabianie, przyprawianie mięsa, obróbka warzyw, przygotowywanie surówek i potraw
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.04.2025
: od 5 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Gen.Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazow
Osoba do kontaktu: Natalia Kaznowska
Numer telefonu: 227640316
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
1) we współpracy z Dyrektorem szkoły opracowywanie planów i środków specjalnych jednostki, 2) opracowywanie i sporządzanie sprawozdań finansowych, bilansu i analiz ekonomicznych, 3) współpraca ze Skarbnikiem Miasta, Wydziałem Finansowo Księgowym Urzędu Miejskiego oraz Wydziałem Edukacji w zakresie wykorzystania środków finansowych i realizacja budżetu jednostki, 4) wykonywanie postanowień Zarządu Miasta oraz Uchwał Rady Miejskiej dotyczących spraw finansowych szkoły i nanoszenie zmian w planach budżetowych, 5) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, 6) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, 7) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, 8) dokonywanie kontroli wewnętrznej bieżącej wynikającej z planu kontroli wewnętrznej w jednostce, 9) prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami, 10) organizowanie prawidłowego obiegu dokumentów finansowo księgowych, 11) wykonywanie harmonogramów wydatków, 12) rejestrowanie i analizowanie wydatków szkoły zgodnie z planem finansowym, 13) dekretacja wszystkich dowodów finansowo księgowych szkoły, 14) uzgadnianie z pracownikiem ds. płac naliczanych składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, fundusz pracy, podatek dochodowy od osób fizycznych, 15) sporządzanie planu inwentaryzacji w jednostce oraz udzielanie instruktażu odnośnie przeprowadzenia inwentaryzacji, 16) prowadzenie ewidencji środków trwałych i odpisów umorzeniowych od środków trwałych, 17) sporządzanie sprawozdań ze środków trwałych, 18) rozliczanie inwentaryzacji okresowych i zdawczo odbiorczych przeprowadzanych w placówce, 19) prowadzenie księgowości Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych szkoły, 20) bieżące, prawidłowe księgowanie w komputerze operacji finansowo księgowych wydatków, kosztów i dochodów zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową, 21) uzgadnianie miesięcznych wydatków budżetowych, 22) terminowe sporządzanie materiałów niezbędnych do sprawozdawczości miesięcznej, kwartalnej i rocznej, 23) współpraca z Bankiem, US i ZUS-em, 24) zapewnienie właściwego zabezpieczenia środków pieniężnych, 25) zapewnienie właściwego archiwizowania dokumentów księgowych, 26) opracowywanie przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości i obiegu dokumentów, 27) kierowanie i organizowanie pracy księgowości i podległym mu pracownikom, 28) zabezpieczenie dokumentów finansowo księgowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, 29) wykonywanie wszystkich innych czynności zleconych przez Dyrektora Szkoły
StPr/25/0182
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 5 657 PLN

obrabianie, przyprawianie mięsa, obróbka warzyw, przygotowywanie surówek i potraw
StPr/25/0180
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 5 500 PLN

- roboty remontowo – budowlane; - prace wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne; - montaż konstrukcji budowlanych; - wykonywanie prac związanych z murowaniem, tynkowaniem, kładzeniem płytek czy układaniem kostki brukowej; - zachowanie porządku i czystości na stanowisku pracy, utrzymanie narzędzi i sprzętu w dobrym stanie technicznym;
StPr/25/0178
data rozpoczęcia pracy od 02.04.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Cel stanowiska: obsługa procesu pralniczego w pralni usytuowanej w Centrum Szkolenia Policji w Legionowie; Zadania podstawowe: 1) obsługa urządzeń pralniczych, 2) wykonywanie czynności związanych z procesem pralniczym (m.in. przyjmowanie, sortowanie, pranie, prasowanie, maglowanie, składanie, pakowanie, wydawanie asortymentu). Zadania dodatkowe: 1) prowadzenie dokumentacji niezbędnej do realizacji zadań na stanowisku. Dodatkowa Informacja dla kandydatów: Pracodawca wprowadził wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Centrum Szkolenia Policji w Legionowie w rozumieniu ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. poz. 928).
StPr/25/0177
data rozpoczęcia pracy od 24.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

ZADANIA PODSTAWOWE 1) zapewnienie obsługi kancelaryjno-korespondencyjnej oraz prowadzenie wykazów i ewidencji związanych z obsługą sekretariatu; 2) zapewnienie efektywnego przepływu informacji; 3) realizowanie zadań recepcyjnych oraz prowadzenie terminarza spraw i spotkań naczelnika wydziału; 4) zaopatrywanie wydziału w materiały niezbędne do realizacji zadań; 5) prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli wykorzystywanych przez policjantów i pracowników wydziału; 6) prowadzenie ewidencji czasu służby i pracy policjantów oraz pracowników wydziału; 7) protokołowanie odpraw służbowych; 8) archiwizowanie dokumentacji. ZADANIA DODATKOWE 1) współpraca z podmiotami policyjnymi i pozapolicyjnymi w zakresie niezbędnym do realizacji zadań; 2) udział w przeprowadzaniu etapów doboru do służby w Policji; 3) udział w organizacji przedsięwzięć odbywających się na terenie jednostki lub z jej udziałem; 4) udział w pracach komisji I zespołów zadaniowych o charakterze stałym lub doraźnym. Informacje dodatkowe: pracodawca wprowadził procedurę zgłoszeń wewnętrznych w rozumieniu ustawy o ochronie sygnalistów.
StPr/25/0174
data rozpoczęcia pracy od 20.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Cel stanowiska: zapewnienie skutecznej i efektywnej realizacji zadań Wydziału Inwestycji i Remontów oraz organizacji pracy i zarządzanie zasobami wydziału. Zadania podstawowe: 1) nadzór nad planowaniem i realizowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych jednostki; 2) nadzór nad bieżącym utrzymywaniem w stałej sprawności technicznej obiektów zlokalizowanych w Legionowie i Kalu; 3) koordynowanie robót budowlanych realizowanych na terenie jednostki; 4) dokonywanie odbiorów częściowych oraz końcowych robót budowlanych; 5) planowanie i organizowanie pracy, objętej nadzorem części wydziału; 6) motywowanie oraz ocenianie policjantów i pracowników nadzorowanej części wydziału; 7) nadzór nad terminowym wykonywaniem zadań; 8) zapewnienie sprawnej komunikacji w wydziale; 9) utrzymanie właściwego poziomu dyscypliny służbowej i porządku w procesie pracy; 10) nadzór nad przestrzeganiem przepisów w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz danych osobowych; 11) nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP i przepisów przeciwpożarowych. Zadania dodatkowe: 1) współpraca z podmiotami policyjnymi i pozapolicyjnymi w zakresie niezbędnym do realizacji zadań; 2) nadzór nad opracowywaniem i opiniowaniem projektów aktów prawnych; 3) nadzór oraz udział w pracach komisji i zespołów zadaniowych o charakterze stałym lub doraźnym; 4) nadzór nad archiwizowaniem dokumentacji; 5) nadzór nad zapewnieniem efektywnego przepływu informacji; 6) nadzór nad przygotowywaniem infrastruktury technicznej na potrzeby uroczystości i imprez w zakresie zadań wydziału; 7) nadzór nad obsługą kancelaryjno-korespondencyjną oraz zapewnieniem funkcjonowania sekretariatu wydziału. Pozostałe informacje: Pracodawca wprowadził procedurę zgłoszeń wewnętrznych w rozumieniu ustawy o ochronie sygnalistów.
StPr/25/0175
data rozpoczęcia pracy od 24.03.2025
wynagrodzenie od od 8 452,48 PLN

Przygotowanie ofert handlowych dla klientów z krajów arabskich, utrzymywanie relacji handlowych z klientami i kontrahentami z krajów arabskich.
StPr/25/0165
data rozpoczęcia pracy od 28.03.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Prowadzenie spraw administracyjnych stowarzyszenia obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przygotowanie posiedzeń Zarządu, Walnego Zebrania Członków, pomoc w przygotowaniu działań realizowanych przez stowarzyszenie np. szkolenia, warsztaty, festiwal aktywności społecznej i kulturalnej Sołectw, pomoc w tworzeniu materiałów na stronę internetową i portal społecznościowy, pomoc w obsłudze petentów, w tym konsultacje w ramach PS WPR, inne prace zlecone przez Prezesa Zarządu lub pracowników Biura.
StPr/25/0171
data rozpoczęcia pracy od 24.03.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Cel stanowiska: zapewnienie prawidłowego funkcjonowania magazynów Wydziału Zaopatrzenia i Transportu. ZADANIA PODSTAWOWE: 1) prowadzenie gospodarki magazynowej. ZADANIA DODATKOWE: 1) współpraca z podmiotami policyjnymi i pozapolicyjnymi w zakresie niezbędnym do realizacji zadań; 2) udział w przeprowadzaniu etapów doboru do służby w Policji; 3) udział w pracach komisji i zespołów zadaniowych o charakterze stałym lub doraźnym; 4) archiwizowanie dokumentacji. Informacje dodatkowe: pracodawca wprowadził procedurę zgłoszeń wewnętrznych w rozumieniu ustawy o ochronie sygnalistów.
StPr/25/0164
data rozpoczęcia pracy od 17.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

1. opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; 2. opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; 3. udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; 4. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; 5. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; 6. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; 7. wspieranie aktywności społecznej rodzin; 8. motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 9. udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; 10. motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; 11. udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; 12. udzielanie wsparcia dziecku przez towarzyszenie mu podczas posiedzenia albo rozprawy z jego udziałem, o których mowa w art. 76a § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks postępowania karnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 37, 1222 i 1248); 13. przestrzeganie przepisów bhp, ppoż. i regulaminu pracy Ośrodka; 14. znajomość przepisów z zakresu realizacji ustawy o pomocy społecznej oraz innych przepisów i aktów prawnych wynikających z potrzeb powyższego zakresu obowiązków; 15. właściwe i terminowe załatwianie spraw; 16. inne prace zlecone przez Dyrektora Ośrodka.
StPr/25/0160
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 4 800 do 6 000 PLN