Zamknij

Asystent rodziny

Nr oferty: StPr/25/0160Dodane przez: Ośrodek Pomocy Społecznej w Legionowie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Mickieiwcza 22A, 05-120 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
: 1. opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; 2. opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; 3. udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; 4. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; 5. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; 6. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; 7. wspieranie aktywności społecznej rodzin; 8. motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 9. udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; 10. motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; 11. udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; 12. udzielanie wsparcia dziecku przez towarzyszenie mu podczas posiedzenia albo rozprawy z jego udziałem, o których mowa w art. 76a § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks postępowania karnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 37, 1222 i 1248); 13. przestrzeganie przepisów bhp, ppoż. i regulaminu pracy Ośrodka; 14. znajomość przepisów z zakresu realizacji ustawy o pomocy społecznej oraz innych przepisów i aktów prawnych wynikających z potrzeb powyższego zakresu obowiązków; 15. właściwe i terminowe załatwianie spraw; 16. inne prace zlecone przez Dyrektora Ośrodka.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.04.2025
: od 4 800 do 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej w Legionowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Mickiewicza 22A, 05-120 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu: Marta Błach-Pawłowska
Numer telefonu: 506 130 652
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty na rozmowę: 1. podpisany odręcznie list motywacyjny, 2. podpisany odręcznie życiorys - curriculum vitae, 3. wypełniony i podpisany odręcznie kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg. wzoru dostępnego na
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Przygotowanie ofert handlowych dla klientów z krajów arabskich, utrzymywanie relacji handlowych z klientami i kontrahentami z krajów arabskich.
StPr/25/0165
data rozpoczęcia pracy od 28.03.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Przyjmowanie interesantów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dziennika korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, archiwizowanie dokumentów.
StPr/25/0170
data rozpoczęcia pracy od 24.03.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Cel stanowiska: zapewnienie prawidłowego funkcjonowania magazynów Wydziału Zaopatrzenia i Transportu. ZADANIA PODSTAWOWE: 1) prowadzenie gospodarki magazynowej. ZADANIA DODATKOWE: 1) współpraca z podmiotami policyjnymi i pozapolicyjnymi w zakresie niezbędnym do realizacji zadań; 2) udział w przeprowadzaniu etapów doboru do służby w Policji; 3) udział w pracach komisji i zespołów zadaniowych o charakterze stałym lub doraźnym; 4) archiwizowanie dokumentacji. Informacje dodatkowe: pracodawca wprowadził procedurę zgłoszeń wewnętrznych w rozumieniu ustawy o ochronie sygnalistów.
StPr/25/0164
data rozpoczęcia pracy od 17.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

1. opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; 2. opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; 3. udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; 4. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; 5. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; 6. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; 7. wspieranie aktywności społecznej rodzin; 8. motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 9. udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; 10. motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; 11. udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; 12. udzielanie wsparcia dziecku przez towarzyszenie mu podczas posiedzenia albo rozprawy z jego udziałem, o których mowa w art. 76a § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks postępowania karnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 37, 1222 i 1248); 13. przestrzeganie przepisów bhp, ppoż. i regulaminu pracy Ośrodka; 14. znajomość przepisów z zakresu realizacji ustawy o pomocy społecznej oraz innych przepisów i aktów prawnych wynikających z potrzeb powyższego zakresu obowiązków; 15. właściwe i terminowe załatwianie spraw; 16. inne prace zlecone przez Dyrektora Ośrodka.
StPr/25/0160
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 4 800 do 6 000 PLN

1. Prowadzenie spraw związanych z obsługiwaniem punktu informacji turystycznej i obsługi rowerzysty w Arenie Legionowo, 2. Pomoc przy organizacji zajęć, zawodów, imprez sportowych , rekreacyjnych, dla mieszkańców miasta, 3. Realizacja czynności biurowych wynikających z zadań i kompetencji Referatu Sportu i Rekreacji.
StPr/25/0161
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Cel stanowiska: Realizacja spraw związanych z gospodarką inwestycyjno-remontową w Centrum Szkolenia Policji w Legionowie. ZADANIA PODSTAWOWE 1) koordynowanie i przeprowadzanie przeglądów obiektów budowlanych; 2) inicjowanie opracowywania planu inwestycji i planu remontowego stosownie do przyznanego limitu; 3) inicjowanie prowadzenia gospodarki finansowej w zakresie inwestycji i remontów; 4) inicjowanie, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowlane; 5) koordynowanie, inicjowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych; 6) koordynowanie robót budowlanych realizowanych na terenie jednostki; 7) koordynowanie, inicjowanie i dokonywanie odbiorów częściowych oraz końcowych robót budowlanych; 8) inicjowanie opracowywania planu remontowego zgłoszonych potrzeb realizowanych przez warsztaty jednostki; 9) inicjowanie przeprowadzanych przez podmioty zewnętrzne konserwacji budynków, budowli i wyposażenia; 10) inicjowanie przeprowadzanych przez podmioty zewnętrzne usuwania awarii i usterek budynków, budowli i wyposażenia; 11) inicjowanie przeprowadzanych przez podmioty zewnętrzne przeglądów oraz konserwacji urządzeń i instalacji. ZADANIA DODATKOWE 1) udział w przeprowadzaniu etapów doboru do służby w Policji; 2) opiniowanie projektów aktów prawnych; 3) opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych; 4) udział w pracach komisji i zespołów zadaniowych o charakterze stałym lub doraźnym; 5) inicjowanie przygotowywania infrastruktury technicznej na potrzeby uroczystości i imprez w zakresie zadań wydziału; 6) archiwizowanie dokumentacji. Informacje dodatkowe: pracodawca wprowadził procedurę zgłoszeń wewnętrznych w rozumieniu ustawy o ochronie sygnalistów.
StPr/25/0162
data rozpoczęcia pracy od 17.03.2025
wynagrodzenie od od 5 369,40 PLN

1. Bieżące utrzymanie w czystości przejścia podziemnego przy Centrum Komunikacyjnym na stacji PKP Legionowo oraz terenu przyległego (zamiatanie schodów i ciągów pieszych, opróżnianie koszy, utrzymanie w czystości wind, odśnieżanie itp.) 2. Obsługa i konserwacja sprzętu technicznego wykorzystywanego do utrzymywania porządku, 3. Prowadzenie drobnych prac naprawczych i malarskich, 4. Inne zadania zlecone przez Referat Utrzymania czystości. Praca w godzinach: Pn. 8.00-16.00 lub 10.00-18.00, wt.-pt.8.00-16.00.
StPr/25/0163
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Cel stanowiska: zapewnienie porządku, czystości oraz estetyki w obiektach Centrum Szkolenia Policji zlokalizowanych w Legionowie. Zadania podstawowe: 1) utrzymanie porządku i czystości w obiektach jednostki zlokalizowanych w Legionowie, w tym obsług maszyn i urządzeń czyszczących. 2) dbałość o estetykę obiektów. Zadania dodatkowe: 1) Przygotowanie terenu obiektów i sprzętu kwaterunkowego na potrzeby uroczystości i imprez organizowanych przez jednostkę. Pozostałe informacje: Pracodawca wprowadził procedurę zgłoszeń wewnętrznych w rozumieniu ustawy o ochronie sygnalistów.
StPr/25/0153
data rozpoczęcia pracy od 17.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Wykonywanie masażu twarzy, peeling, kwasy, masaż ciała. Praca w godzinach: 8.00-16.00/14.00-21.00.
StPr/25/0154
data rozpoczęcia pracy od 01.05.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 8 000 PLN

Cel stanowiska: 1) Realizowanie zadań związanych z systemem kontroli dostępu do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie; 2) Obsługa kancelaryjno-korespondencyjna oraz zapewnienie funkcjonowania sekretariatu wydziału. Zadania podstawowe: 1) realizowanie zadań związanych z obsługą systemu kontroli dostępu; 2) wydawanie kart dostępowych do systemu kontroli dostępu oraz prowadzenie ich ewidencji; 3) monitorowanie ważności przydzielonych uprawnień do systemu kontroli dostępu; 4) nadawanie i odbieranie uprawnień do dostępu do obiektu i pomieszczeń objętych systemem kontroli dostępu; 5) zapewnienie obsługi kancelaryjno-korespondencyjnej (poczta mailowa, korespondencja przychodząca i wychodząca) oraz prowadzenie wykazów i ewidencji związanych z obsługą sekretariatu; 6) zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów; 7) wsparcie przy obsłudze spotkań; 8) realizowanie zadań recepcyjnych oraz prowadzenie terminarza spraw i spotkań kadry kierowniczej wydziału; 9) zaopatrywanie wydziału w materiały niezbędne do realizacji zadań; 10) prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli wykorzystywanych przez policjantów oraz pracowników wydziału; 11) prowadzenie ewidencji czasu służby policjantów i pracowników wydziału; 12) monitorowanie ważności kart mikroprocesorowych km; 13) protokołowanie odpraw służbowych; 14) archiwizowanie dokumentacji; 15) bieżąca obsługa poczty SEPP. Zadania dodatkowe: 1) współpraca z podmiotami policyjnymi i pozapolicyjnymi w zakresie niezbędnym do realizacji zadań; 2) udział w przeprowadzaniu etapów doboru do służby w Policji; 3) inicjowanie i opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych; 4) opiniowanie projektów aktów prawnych; 5) udział w pracach komisji i zespołów zadaniowych o charakterze stałym lub doraźnym. Pozostałe informacje: Pracodawca wprowadził procedurę zgłoszeń wewnętrznych w rozumieniu ustawy o ochronie sygnalistów.
StPr/25/0155
data rozpoczęcia pracy od 17.03.2025
wynagrodzenie od od 5 369,40 PLN