Zacznijmy od sieci mobilnej. Nasz Czytelnik poinformował nas, że w budynku, w którym prowadzi działalność gospodarczą, od grudnia ubiegłego roku nie da się normalnie korzystać z internetu LTE Orange. Prędkości pobierania i wysyłania są niskie, często również dochodzi do zerwania połączenia. Nasz Czytelnik składał reklamacje do operatora, ale nie przyniosły one poprawy jakości świadczonych usług. Poprosiliśmy więc Biuro Prasowe sieci Orange o wyjaśnienie kwestii kiepskiego zasięgu przy Al. 3-go Maja w centrum Legionowa.
Z odpowiedzi przesłanej nam przez rzecznika prasowego Orange Polska S.A., Wojciecha Jabczyńskiego wynika, że słaba jakość sieci mobilnej w centrum Legionowa nie jest wynikiem awarii.
Stacja bazowa, która działa w tym rejonie jest okresowo bardzo obciążona. Przepraszamy klientów za niedogodności.
- czytamy w informacji rzecznika prasowego Orange Polska, Wojciecha Jabczyńskiego.
Rzecznik zaznaczył jednocześnie, że sieć Orange rozważa postawienie kolejnej stacji, ale ten proces nie jest łatwy ze względu na trudności ze znalezieniem właściwego miejsca.
Z jednej strony musi spełniać nasze oczekiwania od strony technologicznej, a z drugiej nie przekraczać możliwości finansowych.
- dodaje rzecznik prasowy Orange Polska.
Ponieważ nasz Czytelnik poinformował nas przy okazji, że w budynku, w którym prowadzi działalność gospodarczą nie ma możliwości instalacji internetu światłowodowego, zapytaliśmy także o tę kwestię. Chodzi o rząd budynków znajdujących się pomiędzy ulicami Jagiellońską i Broniewskiego, po parzystej stronie Al. 3-go Maja. Rzecznik sieci Orange w tej sprawie nie miał jednak dobrych wiadomości.
Pod podanym przez pana adresem obecnie nie planujemy inwestycji światłowodowych.
- uciął temat rzecznik prasowy Orange Polska, Wojciech Jabczyński.
Okazuje się więc, że mając mieszkanie czy biuro w centrum miasta, gdzie wkoło jest sieć światłowodowa, wciąż nie mamy gwarancji, że z dobrodziejstw nowoczesnej technologii będziemy mogli skorzystać.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz