Zamknij
11:38, 11.05.2023

Na rewitalizowanej linii kolejowej Wieliszew - Zegrze Południowe trwają ostatnie prace - informują w komunikacie PKP Polskie Linie Kolejowe. Energetycy montują sieć trakcyjną, podbijane jest także torowisko. Przypomnijmy, że pierwsze pociągi linii SKM S4 pojadą trasą historycznego “Zegrzyniaka” już 11 czerwca.

Jeżeli Twój wizerunek przypadkowo znalazł się na tych fotografiach, a nie wyraziłeś na to zgody, prosimy zgłoś to na adres: [email protected]

komentarz(1)

Tomek JaniszewskiTomek Janiszewski

0 0

No i dobrze że całe to grzebanie, rozpoczęte jeszcze u schyłku 2020 roku ma sę wreszcie ku końcowi. Ale obawiam się kolejnej obsuwy, powiedzmy dwutygodniowej. Na zdjęciu 2 widać jak niefortunnie ulokowano tarczę ostrzegawczą stacji Zegrze Południowe, która kryje się za piątym słupem sieci trakcyjnej, licząc od przejazdu. Ponieważ tarcza i słupy stoją po wewnętrznej stronie ciasnego łuku - żółte ostrzgawcze światło tarczy widać przez bardzo krótką chwilę, o czym łatwo sie przekonać spacerując po peronie. Skoro tylko tarcza wyłoni się zza drzew - zaraz zasłania ją słup, potem wysięgnik zamocowany na tym słupie, wreszcie kolejny słup. Gdy wreszcie tarcza ukaże się tak że nic nie jest ją w stanie zasłonić - znajduje się na dystansie niespełna dwóch słupów. A wystarczyło ją ustawić przed piątym słupem zamiast za nim, aby widoczność sygnału radykalnie się poprawiła. Nie zdziwię się jeśli podczas odbioru PKP wytkną wykonawcy ten błąd i nakażą jego usunięcie. Lepiej jednak byłoby zrobić to niezwłocznie, tak jak odwrócono tarczę manewrową u wjazdu do Zegrza skoro tylko zauważyłem że będzie ona świecić w przeciwną stronę niż trzeba.

08:44, 12.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz