Zostało mało czasu!
0
0
dni
0
0
godzin
0
0
minut
0
0
sekund
Spraw bliskim radość
zanim będzie za późno!
Kup prezent
Zamknij
11:38, 11.05.2023

Na rewitalizowanej linii kolejowej Wieliszew - Zegrze Południowe trwają ostatnie prace - informują w komunikacie PKP Polskie Linie Kolejowe. Energetycy montują sieć trakcyjną, podbijane jest także torowisko. Przypomnijmy, że pierwsze pociągi linii SKM S4 pojadą trasą historycznego “Zegrzyniaka” już 11 czerwca.

Jeżeli Twój wizerunek przypadkowo znalazł się na tych fotografiach, a nie wyraziłeś na to zgody, prosimy zgłoś to na adres: [email protected]
Zobacz więcej fotorelacji
Jedna osoba trafiła do szpitala po wypadku na DW632
zobacz fotorelację
5. Jarmark Bożonarodzeniowy w Nieporęcie (2025)
zobacz fotorelację
Święto JUDO w Legionowie
zobacz fotorelację
Gala 35-lecia samorządu w Legionowie
zobacz fotorelację
Dwie osoby poszkodowane po zderzeniu w Łajskach
zobacz fotorelację
Legionovia Plus – sport dla dzieci z niepełnosprawnościami
zobacz fotorelację
Kolizja dwóch aut na DW631 w Nieporęcie
zobacz fotorelację
Wichura w powiecie legionowskim
zobacz fotorelację
Legionowo: Sam przy targu przeszedł do historii
zobacz fotorelację
Karolino: Zderzenie toyoty z audi na DK62
zobacz fotorelację

komentarz (1)

Tomek JaniszewskiTomek Janiszewski

0 0

No i dobrze że całe to grzebanie, rozpoczęte jeszcze u schyłku 2020 roku ma sę wreszcie ku końcowi. Ale obawiam się kolejnej obsuwy, powiedzmy dwutygodniowej. Na zdjęciu 2 widać jak niefortunnie ulokowano tarczę ostrzegawczą stacji Zegrze Południowe, która kryje się za piątym słupem sieci trakcyjnej, licząc od przejazdu. Ponieważ tarcza i słupy stoją po wewnętrznej stronie ciasnego łuku - żółte ostrzgawcze światło tarczy widać przez bardzo krótką chwilę, o czym łatwo sie przekonać spacerując po peronie. Skoro tylko tarcza wyłoni się zza drzew - zaraz zasłania ją słup, potem wysięgnik zamocowany na tym słupie, wreszcie kolejny słup. Gdy wreszcie tarcza ukaże się tak że nic nie jest ją w stanie zasłonić - znajduje się na dystansie niespełna dwóch słupów. A wystarczyło ją ustawić przed piątym słupem zamiast za nim, aby widoczność sygnału radykalnie się poprawiła. Nie zdziwię się jeśli podczas odbioru PKP wytkną wykonawcy ten błąd i nakażą jego usunięcie. Lepiej jednak byłoby zrobić to niezwłocznie, tak jak odwrócono tarczę manewrową u wjazdu do Zegrza skoro tylko zauważyłem że będzie ona świecić w przeciwną stronę niż trzeba.

08:44, 12.05.2023
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz