Mieszkańcy Legionowa na trzy sposoby mogą zgłosić niedziałającą latarnię uliczną. Urząd Miasta w specjalnym komunikacie instruuje, jak to zrobić. To warto wiedzieć.
Jak czytamy w komunikacie ratusza, awarie oświetlenia ulicznego na terenie miasta Legionowo można zgłosić w następujący sposób:
- do Referatu Infrastruktury i Transportu od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 pod numerem telefonu (22)766-40-27 lub osobiście - pokój 2.15 (I piętro),
- do Straży Miejskiej pod numerem telefonu (22)774-23-17 lub 986 od poniedziałku do piątku w godzinach 7-8 i 16-22 oraz w soboty w godzinach 7-22,
- wysyłając wiadomość e-mail pod adres: [email protected]
Gmina odpowiada za utrzymanie oświetlenia dróg publicznych (również powiatowych, wojewódzkich i krajowych znajdujących się na terenie gminy) oraz wewnętrznych będących w zarządzie gminy. Natomiast nie odpowiada za oświetlenie terenów prywatnych w tym wspólnot oraz osiedli mieszkaniowych.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz