Jak czytamy w komunikacie wydanym przez ratusz, nowe władze Legionowa przez pół roku przyglądały się pracy poszczególnych komórek organizacyjnych, rozmawiały z urzędnikami, weryfikowały zgłaszane trudności i diagnozowały słabe ogniwa.
Układaliśmy szczegółowy plan rozwoju miasta i analizowaliśmy każdy element funkcjonowania urzędu, oceniając jednocześnie efekty pracy poszczególnych komórek organizacyjnych. Jesteśmy przekonani, że zaproponowane zmiany usprawnią nasze działanie. Inne potrzeby w Legionowie były kilka czy kilkanaście lat temu, inne są dziś.
- mówi prezydent Legionowa, Bogdan Kiełbasiński.
Wraz z nowym regulaminem pracy legionowskiego ratusza pojawią się nowe stanowiska – Miejski Urbanista, Miejski Architekt Zieleni oraz Koordynator ds. sportu szkolnego. Mają być to specjaliści, którzy wezmą odpowiedzialność za powierzone im obszary działania Urzędu Miasta.
Wszystkie zmiany, które wprowadzamy mają jeden cel - lepsze funkcjonowanie urzędu w każdym z obszarów, które wspólnie z mieszkańcami wyznaczyliśmy jako priorytetowe.
- podsumowuje zmiany w ratuszu prezydent Kiełbasiński.
Nowy regulamin organizacyjny to jednak nie tylko nowe stanowiska, o których piszemy powyżej. Zmianom i modyfikacjom podlegają także komórki organizacyjne UM Legionowo - wydziały i referaty. To natomiast z pewnością przyniesie pewne ruchy kadrowe w ratuszu.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz