Przede wszystkim warto podkreślić, że punkt informacyjny PGNiG, znajdujący się w legionowskim ratuszu będzie pracował tylko jeden dzień w tygodniu. Jak informują urzędnicy, pracownik firmy będzie oczekiwał na mieszkańców tylko w czwartki, w godzinach od 8:00 do 16:00.
Punkt włączony jest do systemu kolejkowego, zatem osoby chcące skorzystać z jego usług powinny pobierać numerki w kolejkomacie.
- czytamy w urzędowym komunikacie.
Klienci PGNiG będą mogli w ratuszu uzyskać pełną informację dotyczącą możliwości i korzyści wynikających z przyłączenia do sieci gazowej i korzystania z ekologicznego paliwa gazowego. Dodatkowo pracownik będzie mógł udzielić informacji dotyczących faktur, płatności oraz konta klienta (np. wydruk dokumentów, prognoz, itp.).
Nie będzie jednak możliwości dokonywania opłat.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz