Zamknij
REKLAMA

Odzież firmowa - reklamowy nadruk flex

10:31, 02.05.2022 | Materiał partnera
Skomentuj Fot. materiał partnera

Reklamowe nadruki na odzieży roboczej uzyskasz na co najmniej kilka sposobów. Wytrzymałość i ciekawy efekt wizualny to najważniejsze cechy wzoru na ubraniu firmowym. Znakowanie folią flex jest jednym z najpopularniejszych sposobów na oznakowanie ubrań. Zobacz, jakie daje rezultaty i kiedy najlepiej ją stosować.

Jaką odzież wybrać do folii flex?

Folia flex sprawdza się na bluzach i koszulkach. Mocno przylega zarówno do tkanin bawełnianych, jak i poliestrowych. Bardzo wysoka temperatura stosowana przy produkcji sprawia, że nierozerwalnie łączy się z materiałem. Z tego powodu flex to również jedna z popularniejszych metod znakowania odzieży roboczej, takiej jak kurtki czy kamizelki (również odblaskowe). Co istotne - drukarnie oferują ją także w przypadku polarów. I to mimo ich grubości i faktury, którym daleko do gładkiej.

Odzież reklamowa z nadrukiem flex - jakie grafiki pasują do tej metody?

Ze względu na charakter przygotowania ta ciekawa technologia najlepiej wypada przy nadrukach logo, napisów i grafik z niewielką liczbą szczegółów. Również liczba kolorów dla flexa jest ograniczona. Koszty drukowania zależą od tego, ile z nich chcesz umieścić na nadruku. Warto zatem pamiętać, że każdy kolejny to dodatkowa opłata. No i nie ma mowy o oddaniu gradientów, czyli przejść tonalnych między nimi.

Oszczędne, ale efektowne znakowanie ubrań firmowych

To właśnie z uwagi na pewne limity dotyczące flexa, technologię tę wykorzystuje się przy nieskomplikowanych projektach. W produkcji odzieży reklamowej liczy się duży, wyraźny wzór. Loga firm zwykle nie są bogate w detale i mają wyraziste kolory. To sprawia, że folia flex jest jednym z najczęściej wykorzystywanych sposobów oznakowania ubrań.

Jak wygląda trwałość odzieży z flexem?

Folia flex jest wgrzewana we włókna tkaniny, dzięki czemu zyskuje wysoką odporność na pranie i codzienne użytkowanie. Wytrzymały na zginanie i promienie słoneczne nadruk widoczny jest wyraźnie. Tym lepiej, jeśli do ciemnej grafiki dobierzesz jasną odzież lub odwrotnie. Korzystnie wygląda również połączenie czerni z czerwienią w projektach. Flex świetnie prezentuje się na odblaskowych powierzchniach, tak jak w przypadku kurtek roboczych czy kamizelek.

Sportowe koszulki z logo Twojej firmy

Flex to nie tylko rozwiązanie dla typowych zakładów pracy. Popularnie stosowany jest w sporcie dla oznakowania odzieży biegaczy czy kolarzy. Nazwisko czy numer zawodnika wycięte w folii są doskonale widoczne już z daleka. Dodatkowo na koszulkach umieszcza się nazwy sponsorów i oczywiście logo, które również powstają na ploterze.

Odzież firmowa z logo już od jednej sztuki - z flexem to możliwe

W nadrukach flex nie musisz składać zamówienia na kilkadziesiąt sztuk ubrań. To istotna zaleta, odróżniająca tę metodę od sitodruku. Obie technologie dają zbliżony efekt, ale w przypadku flexu projekty realizowane są już od jednego egzemplarza. W ten sposób, prowadząc niewielką firmę złożoną z kilku osób, jesteś w stanie niskim kosztem zapewnić swoim pracownikom reklamowe t-shirty, koszulki polo, bluzy, polary i kurtki do pracy.

Folia flex to alternatywa innych metod ozdabiania ubrań, zwłaszcza takich jak haft komputerowy i druk sitowy. W Firmowych Ciuchach wykonasz nadruki jednokolorowe według własnego projektu. Wystarczy chwila z programem graficznym i przesłanie gotowego wzoru w zamówieniu. W ciągu kilku dni roboczych zyskasz odzież do pracy dla siebie i swojej ekipy.

()
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

REKLAMA
0%