Dla wielu firm komunikacja werbalna z klientami jest głównym źródłem sprzedaży. Kupujący i klienci dzwonią, gdy chcą szybko uzyskać potrzebne informacje lub potrzebują indywidualnej porady. Właśnie dlatego technologia śledzenia połączeń pozwala firmom analizować dane związane z połączeniami telefonicznymi i na ich podstawie ulepszać marketing, sprzedaż i komunikację.
Śledzenie połączeń to technologia, która określa pochodzenie każdego połączenia telefonicznego przychodzącego do firmy. Gdy firma otrzyma telefon, będzie dokładnie wiedzieć, z jakiego źródła reklamy pochodzi, aż do nazwy kampanii i słowa kluczowego. Call tracking pomaga również śledzić skuteczność reklamy offline: wizytówki, gazety, radio, billboardy.
Główne funkcje call tracking:
Podłączenie usługi call tracking przynosi firmom następujące korzyści.
Usługa śledzenia połączeń gromadzi informacje o każdym połączeniu w szczegółowych raportach. Obejmuje to pochodzenie połączenia: źródło, kanał, kampanię reklamową, a nawet słowo kluczowe. Takie dane są bardzo cenne dla analizy i poprawy marketingu. Wiedząc, jaki rodzaj reklamy przynosi połączenia telefoniczne, można dostosować strategię promocji. I zdobyć jeszcze więcej zainteresowanych użytkowników.
Dokładna analiza raportów ze śledzenia połączeń pomaga ulepszyć strategię obsługi, szkolić menedżerów, motywować ich do sumiennej i produktywnej pracy oraz zapewniać lepszą obsługę.
Raporty ze śledzenia połączeń są wygodne i intuicyjne. Można je elastycznie konfigurować. Można również segmentować i filtrować dane według różnych kryteriów:
Usługa śledzenia połączeń może być zintegrowana z innymi systemami analitycznymi, takimi jak Google Analytics. Pozwoli to analizować dane dotyczące połączeń wraz z innymi ważnymi zdarzeniami i konwersjami.
Nowoczesne usługi śledzenia połączeń pozwalają firmom nie tylko śledzić, ale także bezpiecznie przechowywać dane dotyczące połączeń. Korzyści te pomagają uniknąć wycieku poufnych informacji, zapobiegać oszustwom oraz szybko i skutecznie rozwiązywać potencjalne problemy.
Współpraca to elastyczna technologia, która dostosowuje się do potrzeb firmy i rośnie wraz z nią. Usługę można łatwo zintegrować z innymi systemami, co pozwala na rozszerzenie funkcjonalności i optymalizację procesów.
Analiza danych dostarczanych przez call tracking pozwala określić konwersję z reklamy na połączenia, a z połączeń na rzeczywistą sprzedaż. I wpływać na ten proces. Narzędzie to jest niezbędne dla firm, które co najmniej 30% sprzedaży realizują przez telefon i chcą zwiększyć skuteczność marketingu, poprawić interakcję z klientem i zoptymalizować procesy.