1) współpraca z Zarządcą nieruchomości, związana z koordynowaniem zapewnienia sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku i urządzeń terenowych,
2) współpraca i dokonywanie rozliczeń finansowych z Głównym Księgowym,
3) zarządzanie i kontrola pracy pracowników obsługi, podległych bezpośrednio kierownikowi gospodarczemu,
4) ewidencjonowanie wyposażenia i pomocy dydaktycznych w księgach inwentarzowych,
5) zaopatrywanie szkoły w materiały, sprzęt i urządzenia w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły i Głównym Księgowym,
6) przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz przeprowadzanie przetargów,
7)prowadzenie książki kontroli i zaleceń Sanepidu,
8)prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli stanu bezpieczeństwa pożarowego oraz BHP budynku szkoły,
9) prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem,
10)opracowanie planu remontów budynku szkoły i jego realizacja,
11) wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Szkoły.
StPr/24/0249
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2024
wynagrodzenie od od 4 888,89 PLN