Zamknij
Sprzątanie sal pacjentów w placówce medycznej Utrzymanie czystości ciągów komunikacyjnych Sprzątanie gabinetów lekarskich Dbanie o porządek w toaletach Mycie okien
StPr/25/0321
data rozpoczęcia pracy od 09.06.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Konserwacje elektryczne. Dokładne godziny i dni pracy: PN-PT 8:00-16:00 PN-PT 14:00-22:00 (1 tydzień na 4 tygodnie)
StPr/25/0319
data rozpoczęcia pracy od 09.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Planowanie jadłospisów i diet zgodnie z potrzebami pacjentów i normami żywnościowymi, realizowanie zamówień spożywczych, koordynacja pracy personelu kuchennego, nadzór nad sprzętem i wyposażeniem kuchni.
StPr/25/0315
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 7 298,59 PLN

Kompleksowa opieka nad pacjentami hospicjum stacjonarnego. Elastyczny czas pracy - możliwość pracy zarówno w wymiarze pełnym ( np. 9:00 - 16:00, pon-pt.), jak i minimalnym (nawet 1 godzina w miesiącu), dostosowanym do dyspozycyjności lekarza.
StPr/25/0316
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 7 298,59 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/0314
data rozpoczęcia pracy od 16.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Cel stanowiska: utrzymanie w sprawności technicznej środków transportu oraz zapewnienie obsługi transportowej Centrum Szkolenia Policji w Legionowie. ZADANIA PODSTAWOWE 1) realizowanie napraw sprzętu transportowego, 2) realizowanie potrzeb transportowych poprzez obsługę i kierowanie sprzętem transportowym; ZADANIA DODATKOWE 1) współpraca z podmiotami policyjnymi i pozapolicyjnymi w zakresie niezbędnym do realizacji zadań; 2) udział w pracach komisji i zespołów zadaniowych o charakterze stałym lub doraźnym; 3) archiwizowanie dokumentacji. Informacje dodatkowe: pracodawca wprowadził procedurę zgłoszeń wewnętrznych w rozumieniu ustawy o ochronie sygnalistów. Praca w godzinach 7:45 - 15:45
StPr/25/0306
data rozpoczęcia pracy od 16.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

1. Kieruje z upoważnienia Dyrektora zespołem pracowników obsługi. 2. Określa zadania, odpowiedzialność i uprawnienia pracowników wymienionych w pkt. 1 w formie zakresów czynności, przedstawia je do akceptacji Dyrektorowi, a także stwarza im odpowiednie warunki pracy oraz zapewnia warunki bhp. 3. Nadzoruje zgodnie z przydziałem czynności wykonywane przez w/w pracowników zadania. 4. Nadzoruje właściwe gospodarowanie majątkiem szkoły, dba o jego sprawność i bezpieczeństwo. 5. Kontroluje czystość budynku szkoły oraz przynależnego terenu ( tereny zielone ). 6. Pilnuje terminowości sprzętu przeciwpożarowego, urządzenia odgromowe, klucze do wyjść ewakuacyjnych. 7. Kontroluje i ocenia stan techniczny budynku szkoły. 8. Dokonuje koniecznych przeglądów budynku szkoły. 9. Planuje bieżące i kapitalne remonty. 10. Sporządza plan zamówień publicznych we współpracy z Głównym Księgowym. 11. Współpracuje z Dyrektorem i Głównym Księgowym w zakresie realizacji wydatków budżetowych. 12. Realizuje zamówienia publiczne wynikające z zajmowanego stanowiska pracy, między innymi: zakup materiałów i wyposażenia: artykułów biurowych, papier, tusze i tonery, środki czystości, środki ochrony dla pracowników i narzędzia do sprzątania, artykuły elektryczne, remontowe i hydrauliczne, zakup pomocy dydaktycznych, zakup usług: umowy serwisowe i przeglądy techniczne budynku. 13. Prowadzi dokumentacje techniczną związaną z remontami. 14. Zleca i nadzoruje bieżące remonty. 15. Dokonuje odbioru prac remontowych, 16. Kontroluje wykorzystanie środków czystości. 17. Zaopatruje pracowników w środki ochrony osobistej ( odzież ochronna ). 18. Zamawia pieczęcie oraz prowadzi ich ewidencje. 19. Przygotowuje umowy najmu pomieszczeń w PZS i PS i kontroluje systematyczność wpłat za usługę. 20. Opisuje faktury i rachunki pod względem merytorycznym. 21. Prowadzi księgi inwentarzowe i uzgadnia je z Głównym Księgowym. 22. Znakuje sprzęt szkolny i dokonuje likwidacji już zużytego. 23. Opracowuje harmonogram urlopów wypoczynkowych podległych sobie pracowników. 24. Przeprowadza kontrole stanu bhp w Placówce. 25. Bierze udział w opracowaniu planów modernizacji Placówki, opracowuje regulaminy i instrukcje dot. BHP. 26. Na bieżąco informuje Dyrektora o uchybieniach.
StPr/25/0308
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 5 544 PLN

Wydawanie posiłków pacjentom, utrzymywanie porządku w kuchni, przygotowywanie posiłków zgodnie z jadłospisem ( kuchnia polska), pomoc w porcjowaniu, i przygotowaniu produktów. Praca w godzinach 6:00 - 18:00 2 dni pracy / 2 dni wolne.
StPr/25/0295
data rozpoczęcia pracy od 19.05.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Prowadzenie dokumentacji księgowej i kadrowej po uprzednim przeszkoleniu.
StPr/25/0285
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 8 000 PLN

Praca polega na dowożeniu i odwożeniu pacjentów na dializy. Harmonogram pracy do ustalenia.
StPr/25/0280
data rozpoczęcia pracy od 15.05.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN