Zamknij

Kierownik gospodarczy.

Nr oferty: StPr/25/0274Dodane przez: II Liceum Ogólnokształcące im. Króla Jana III Sobieskiego w Legionowie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Królowej Jadwigi 11, 05-120 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
: 1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) współpraca z Zarządcą nieruchomości, związana z koordynowaniem zapewnienia sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku i urządzeń terenowych, 2) współpraca i dokonywanie rozliczeń finansowych z Głównym Księgowym, 3) zarządzanie i kontrola pracy obsługi, podległych bezpośrednio kierownikowi gospodarczemu, 4) sporządzanie wykazów premii i planów urlopów pracowników obsługi, 5) ewidencjonowanie wyposażenia i pomocy dydaktycznej w księgach inwentarzowych, sporządzanie rocznej inwentaryzacji, 6) zaopatrywanie szkoły w materiały, sprzęt i urządzenia w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły i Głównym Księgowym, 7) przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz przetargów, 8) prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli stanu bezpieczeństwa pożarowego oraz BHP budynku szkoły 9) prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem, 10) opracowanie planu remontów budynku szkoły i jego realizacja, 11) prowadzenie harmonogramu wykorzystania Sali gimnastycznej 12) wprowadzanie danych do SIO w zakresie danych zbiorczych, 13) sporządzanie raportów do GUS, 14) prowadzenie dokumentacji dotyczącej RODO, 15) wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Szkoły, 16) Współpraca z Referatem Informatyki Urzędu Miasta.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
: od 5 061 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: II Liceum Ogólnokształcące im. Króla Jana III Sobieskiego w Legionowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Królowej Jadwigi 11, 05-120 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu: Łukasik Joanna
Numer telefonu: 022 766 37 34
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej, 2) list motywacyjny, 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zdobyte kwalifikacje, 5) dokumenty potwierdzając
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Cel stanowiska: utrzymanie w sprawności technicznej środków transportu oraz zapewnienie obsługi transportowej Centrum Szkolenia Policji w Legionowie. ZADANIA PODSTAWOWE 1) realizowanie napraw sprzętu transportowego, 2) realizowanie potrzeb transportowych poprzez obsługę i kierowanie sprzętem transportowym; ZADANIA DODATKOWE 1) współpraca z podmiotami policyjnymi i pozapolicyjnymi w zakresie niezbędnym do realizacji zadań; 2) udział w pracach komisji i zespołów zadaniowych o charakterze stałym lub doraźnym; 3) archiwizowanie dokumentacji. Informacje dodatkowe: pracodawca wprowadził procedurę zgłoszeń wewnętrznych w rozumieniu ustawy o ochronie sygnalistów. Praca w godzinach 7:45 - 15:45
StPr/25/0306
data rozpoczęcia pracy od 16.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

1. Kieruje z upoważnienia Dyrektora zespołem pracowników obsługi. 2. Określa zadania, odpowiedzialność i uprawnienia pracowników wymienionych w pkt. 1 w formie zakresów czynności, przedstawia je do akceptacji Dyrektorowi, a także stwarza im odpowiednie warunki pracy oraz zapewnia warunki bhp. 3. Nadzoruje zgodnie z przydziałem czynności wykonywane przez w/w pracowników zadania. 4. Nadzoruje właściwe gospodarowanie majątkiem szkoły, dba o jego sprawność i bezpieczeństwo. 5. Kontroluje czystość budynku szkoły oraz przynależnego terenu ( tereny zielone ). 6. Pilnuje terminowości sprzętu przeciwpożarowego, urządzenia odgromowe, klucze do wyjść ewakuacyjnych. 7. Kontroluje i ocenia stan techniczny budynku szkoły. 8. Dokonuje koniecznych przeglądów budynku szkoły. 9. Planuje bieżące i kapitalne remonty. 10. Sporządza plan zamówień publicznych we współpracy z Głównym Księgowym. 11. Współpracuje z Dyrektorem i Głównym Księgowym w zakresie realizacji wydatków budżetowych. 12. Realizuje zamówienia publiczne wynikające z zajmowanego stanowiska pracy, między innymi: zakup materiałów i wyposażenia: artykułów biurowych, papier, tusze i tonery, środki czystości, środki ochrony dla pracowników i narzędzia do sprzątania, artykuły elektryczne, remontowe i hydrauliczne, zakup pomocy dydaktycznych, zakup usług: umowy serwisowe i przeglądy techniczne budynku. 13. Prowadzi dokumentacje techniczną związaną z remontami. 14. Zleca i nadzoruje bieżące remonty. 15. Dokonuje odbioru prac remontowych, 16. Kontroluje wykorzystanie środków czystości. 17. Zaopatruje pracowników w środki ochrony osobistej ( odzież ochronna ). 18. Zamawia pieczęcie oraz prowadzi ich ewidencje. 19. Przygotowuje umowy najmu pomieszczeń w PZS i PS i kontroluje systematyczność wpłat za usługę. 20. Opisuje faktury i rachunki pod względem merytorycznym. 21. Prowadzi księgi inwentarzowe i uzgadnia je z Głównym Księgowym. 22. Znakuje sprzęt szkolny i dokonuje likwidacji już zużytego. 23. Opracowuje harmonogram urlopów wypoczynkowych podległych sobie pracowników. 24. Przeprowadza kontrole stanu bhp w Placówce. 25. Bierze udział w opracowaniu planów modernizacji Placówki, opracowuje regulaminy i instrukcje dot. BHP. 26. Na bieżąco informuje Dyrektora o uchybieniach.
StPr/25/0308
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 5 544 PLN

Wykonywanie usług manicure.
StPr/25/0303
data rozpoczęcia pracy od 23.06.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

Obsługa i nadzór urządzeń linii produkcyjnych do wytwarzania i pakowania pieczywa, mycie, czyszczenie i konserwowanie części i elementów urządzeń produkcyjnych i pakujących
StPr/25/0302
data rozpoczęcia pracy od 23.05.2025
wynagrodzenie od od 32,00 PLN /godz.

Wydawanie posiłków pacjentom, utrzymywanie porządku w kuchni, przygotowywanie posiłków zgodnie z jadłospisem ( kuchnia polska), pomoc w porcjowaniu, i przygotowaniu produktów. Praca w godzinach 6:00 - 18:00 2 dni pracy / 2 dni wolne.
StPr/25/0295
data rozpoczęcia pracy od 19.05.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Prowadzenie dokumentacji księgowej i kadrowej po uprzednim przeszkoleniu.
StPr/25/0285
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 8 000 PLN

Praca polega na dowożeniu i odwożeniu pacjentów na dializy. Harmonogram pracy do ustalenia.
StPr/25/0280
data rozpoczęcia pracy od 15.05.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Zarządzanie ruchem chorych, w tym planowanie przyjęć i raportowanie kolejki pacjentów do NFZ, udzielanie rzetelnych informacji dotyczących oferty, zasad kierowania do odziałów oraz odpowiedzi na pytania rodzin i pacjentów, załatwianie bieżących spraw socjalnych, obsługa elektronicznej dokumentacji medycznej.
StPr/25/0277
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 5 538 do 7 000 PLN

Sprzątanie sal pacjentów, sprzątanie gabinetów lekarskich, dbanie o porządek w toalecie, mycie okien, utrzymywanie w czystości ciągów komunikacyjnych.
StPr/25/0275
data rozpoczęcia pracy od 28.07.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Cel stanowiska: zapewnienie porządku, czystości oraz estetyki w obiektach Centrum Szkolenia Policji zlokalizowanych w Legionowie. Zadania podstawowe: 1) utrzymanie porządku i czystości w obiektach jednostki zlokalizowanych w Legionowie, w tym obsługa maszyn i urządzeń czyszczących. 2) dbałość o estetykę obiektu. Zadania dodatkowe: 1) przygotowywanie terenu, obiektów i sprzętu kwaterunkowego na potrzeby uroczystości i imprez organizowanych w jednostce. Dodatkowa Informacja dla kandydatów: Pracodawca wprowadził wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Centrum Szkolenia Policji w Legionowie w rozumieniu ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. poz. 928).
StPr/25/0273
data rozpoczęcia pracy od 19.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN