1) współpraca z Zarządcą nieruchomości, związana z koordynowaniem zapewnienia sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku i urządzeń terenowych,
2) współpraca i dokonywanie rozliczeń finansowych z Głównym Księgowym,
3) zarządzanie i kontrola pracy obsługi, podległych bezpośrednio kierownikowi gospodarczemu,
4) sporządzanie wykazów premii i planów urlopów pracowników obsługi,
5) ewidencjonowanie wyposażenia i pomocy dydaktycznej w księgach inwentarzowych, sporządzanie rocznej inwentaryzacji,
6) zaopatrywanie szkoły w materiały, sprzęt i urządzenia w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły i Głównym Księgowym,
7) przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz przetargów,
8) prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli stanu bezpieczeństwa pożarowego oraz BHP budynku szkoły
9) prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem,
10) opracowanie planu remontów budynku szkoły i jego realizacja,
11) prowadzenie harmonogramu wykorzystania Sali gimnastycznej
12) wprowadzanie danych do SIO w zakresie danych zbiorczych,
13) sporządzanie raportów do GUS,
14) prowadzenie dokumentacji dotyczącej RODO,
15) wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Szkoły,
16) Współpraca z Referatem Informatyki Urzędu Miasta.
Po okresie próbnym możliwość pracy na czas nieokreślony.
Okres próbny wynosi 3 miesiące.
StPr/25/0576
data rozpoczęcia pracy od 15.12.2025
wynagrodzenie od od 5 061 PLN