Pożyczka na kwotę prawie 2 mln 800 tys. ma pochodzić ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Pieniądze mają pozwolić na realizację inwestycji polegającej na poprawie efektywności energetycznej budynku Urzędu Miasta Legionowo, przy ul. Piłsudskiego.
Zadanie obejmuje wykonanie instalacji fotowoltaicznych, modernizację oświetlenia obiektu oraz wymianę elementów armatury bezdotykowej.
- czytamy w projekcie uchwały pozwalającej władzom miasta na zaciągnięcie zobowiązania finansowego.
Przypomnijmy, że Urząd Miasta Legionowo próbował już zrealizować tę inwestycję. Pod koniec kwietnia ogłoszono przetarg mający wyłonić wykonawcę tej inwestycji. Do postępowania stanęła tylko jedna firma. Zaproponowana przez nią cena okazała się jednak o ponad 1 mln 180 tys. zł wyższa, niż zarezerwowany budżet.
Więcej na ten temat pisaliśmy w poniższej wiadomości:
[ZT]120565[/ZT]
Pożyczka z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie ma być zabezpieczona wekslem inblanco.
Drugim projektem uchwały, zezwalającym władzom Legionowa na zadłużenie miasta, ma być projekt zezwalający na wyemitowanie obligacji. Ratusz chce wyemitować 25 500 obligacji o łącznej wartości 25 mln 500 tys. zł. Każda z obligacji będzie więc warta 1 tys. zł.
Emisja obligacji ma nastąpić poprzez propozycję nabycia skierowaną do indywidualnych adresatów w liczbie mniejszej niż 100. Papiery dłużne zostaną wykupione przez Gminę Miejską Legionowo w 9 terminach – od 2025 do 2033 roku.
Jak czytamy w uzasadnieniu projektu uchwały, celem emisji obligacji jest pozyskanie środków na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Miejskiej Legionowo oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz