W wyniku przebudowy na parterze ratusza powstała otwarta przestrzeń z ośmioma stałymi stanowiskami obsługi oraz dwoma dodatkowymi. Jedno z nich jest przystosowane do pełnej obsługi osób wymagających szczególnych warunków z uwagi na niepełnosprawności - głuchych i niedosłyszących, niemych i niewidomych.
W budynku Urzędu Miasta i Gminy zamontowano także specjalną windę, z której mogą korzystać osoby niepełnosprawne lub rodzice z dziecięcymi wózkami.
Koszt przeprowadzonego remontu to nieco ponad 2 mln zł.
Więcej na ten temat pisaliśmy w poniższym artykule:
[ZT]116038[/ZT]
Zobacz zdjęcia serockiego Biura Obsługi Mieszkańca
Biuro Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku, fot. UMiG Serock
[ZT]117378[/ZT]
[ZT]117371[/ZT]
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz